Orderstatus en tracking

Krijg antwoord op uw meest gestelde vragen over bestellingen door onze deskundige operationele afdeling

Bestellen bij ons is heel eenvoudig. Je kiest je favoriete product, het teen aan je winkelmandje en volgt de stappen in het afrekenproces. Grote hoeveelheid je bestelling is afgrond, krijg je een bevestiging per e-mail en gaan wij direct voor je aan de slag! (Let op! deze kan in je spam belanden)

Betalen gaat bij ons altijd veilig en gemakkelijk. Je kunt kiezen uit iDEAL................................

Na het plaatsen van uw bestelling starten wij direct met de verwerking, zodat u deze zo snel mogelijk ontvangt. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om een ​​bestelling te annuleren.

Ons team staat klaar om je te helpen. Je kunt ons bereiken via info@luxurymusthave.nl of het contactformulier op onze website. Wij doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Verzenden & retourneren

Alle veelgestelde vragen over verzending, retour en garantie beantwoord door onze deskundige bezorgafdeling

Wij verzenden wereldwijd. De verzending en verzending zijn afhankelijk van het land van bestemming. Tijdens het afrekenen zie je automatisch de optionele opties en kosten.

Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. veelvoorkomende heb je je pakket binnen 1-3 werkdagen in huis.

De verzendkosten worden berekend op basis van het afleveradres van uw bestelling. Bestelling boven de €75 wordt gratis verzonden.

Meld je retour aan binnen 7 dagen vanaf je bezorgdatum met ordernummer via Info@luxurymusthave.nl

  • Binnen 7 dagen mag je ruilen.
  • Zowel de kosten als het risico van het verzenden van een retourzending zijn voor eigen rekening.
  • We nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat worden bestudeerd. Beschadigde en/of gebruikte artikelen zullen worden teruggestuurd en niet verwerkt als retour.
  • Artikelen die vies naar rook, eten of parfum worden niet retour geaccepteerd.
  • Artikelen die make-up bevatten worden niet retour geaccepteerd.
  • Er werd geen garantie gegeven. Problemen bij het wassen zijn op eigen risico.
  • Oorbellen mogen vanwege hygiëne niet geruild of gekocht worden.
  • Uitverkoopartikelen nemen wij niet aan ons retour.

Na ontvangst en controle van je retour betalen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Dit gebeurde uiterlijk binnen 5 werkdagen via de betaalmethode die je hebt gebruikt.

Heeft u nog andere vragen?