Bestellen en betalen

Alle veel gestelde vragen over bestellen en betalen

Bestellen bij ons is heel eenvoudig. Je kiest je favoriete product, voegt het toe aan je winkelmandje en volgt de stappen in het afrekenproces. Zodra je bestelling is afgrond, krijg je een bevestiging per e-mail en gaan wij direct voor je aan de slag! (Let op! deze kan in je spam belanden)

Betalen gaat bij ons altijd veilig en makkelijk. Je kunt kiezen uit iDEAL................................

Na het plaatsen van je bestelling starten wij direct met de verwerking, zodat je deze zo snel mogelijk ontvangt. Daardoor is het helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren.

Ons team staat klaar om je te helpen. Je kunt ons bereiken via info@luxurymusthave.nl of het contact formulier op onze website. We doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Verzenden & retourneren

Alle veel gestelde vragen over verzenden en retourneren

Wij verzenden wereldwijd. De verzendkosten en levertijd zijn afhankelijk van het land van bestemming. Tijdens het afrekenen zie je automatisch de beschikbare opties en kosten.

Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Meestal heb je je pakket binnen 1-3 werkdagen in huis.

De verzendkosten worden berekend op basis van het afleveradres van je bestelling. Bestelling boven de €75 worden gratis verzonden.

Meld je retour aan binnen 7 dagen vanaf je bezorgdatum met ordernummer via Info@luxurymusthave.nl

  • Binnen 7 dagen mag je ruilen.
  • Zowel de kosten als het risico van het verzenden van een retourzending zijn voor eigen rekening.
  • We nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat worden geretourneerd. Beschadigde en/of gebruikte items zullen worden terug gestuurd en niet worden verwerkt als retour.
  • Artikelen die ruiken naar rook, eten of parfum worden niet retour geaccepteerd.
  • Artikelen die make-up bevatten worden niet retour geaccepteerd.
  • Er word geen was garantie gegeven. Problemen na het wassen zijn op eigen risico.
  • Oorbellen mogen vanwege hygiëne niet geruild of geretourneerd worden.
  • Sale artikelen nemen wij niet aan ons retour.

Na ontvangst en controle van je retour betalen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Dit gebeurd uiterlijk binnen 5 werkdagen via de betaalmethode die je hebt gebruikt.

Heeft u nog anderen vragen?